vi pratar samma språk,jag och maria

 herregud,matematik är bara att dö och spy över! har aldrig och kommer aldrig fatta något,inte ens en simpel reseräkning går smidigt i mitt huvud,men jag är inte ensam. jag och maria smsa fram och tillbaka,var tvungna att ringa varannn för att vi inte fick ihop det,men efter 5 minuter trilla poletten ner,så nu är vi på banan igen,rena nobelpris i matematik värda! men nu är resan betald och klar! Jaaaaaa,nu är det bara att njuta om ca 6 veckor,1 vecka i solen med all inclusive.det är vi så värda.

 usch,trött som jag vet inte vad och lite ont i kroppen,yes,jag gnäller och klagar ! i hallen ligger en fyrbent vän och har mardrömmar,han gnyr och småskäller i sömnen. sötnos
hade kortisdag idag,fått massa bra gjort,är en riktigt fixare på jobbet just nu,och det uppskattas,klart det,när ingen annan inte kanske såå mycket vill ta tag i det,men det gör jag så gärna. och prisa gud,även i år kommer byborna få sin julmat och ost på bordet,lagt massa förhandsorder till jul idag,samma sak där,det där vill man bara kräkas på. nästa vecka ser jag fram emot,ska få går kurs,bli lute viktigare än andra *blink*
 ledig imorgon och imorgon kväll är det rajraj med jobbet i globen,mamma mia VIP. ska bli himmla kul.


 


 


idag fryser ag mer än nånsin,är det snö på gång snart?


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh vart ska du åka?

hmm hade oxå velat gå på mamma mia, men att vara kvar på stopp för det är SÅ INTE VÄRT DET!

har ni fått någon snö än då? här är det fortfarande varmt och skönt. Idag regnar det lite så jag var tvungen att sätt apå mig en tjocktröja :P

kram!!!

2010-10-20 @ 19:12:22
URL: http://jennynorrby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0