själv är inte samma sak som ensam

 en riktigt bra dag,blev spontant bjuden på middag,och det var inte alls fel,fixade god efterrätt,även om jag läste fel på receptet och det blev lite för mycket av det ena,men gottis gottis blev det,dock blev alla supernojjiga och samtliga ställde sig på vågen !? kan dock avslöja att den som vägde mest var nog våran tjockiskatt. kan konstatera att jag ligger på ett bra,strålande BMI. kvällen tänker jag spendera hemma,själv,i soffan,och överallt annars i lägenheten,som sagt,jag är en plockare,så jag har rensat lite i förrådet,ställt fram sådant som ska kastat. välbehövligt. hittade mina julsaker där inne,lite utspridda,så nu ligger allt samlat i en bananlåda,det är ju inte såå långt kvar tills den ska fram. får nästan ligga en vecka före i år,eftersom jag är bortrest sen första veckan i advent.kom att prata lite om julklappar nu i eftermiddag,vi har lagt upp en plan,en summa så att det inte blir så himla mycket julklappar som det brukar,vet att det troligtvis inte kommer hålla,men vi får ge det ett försök.
 
  för övrigt är hallen belarmad med strunt som ska ut i sophuset imorgon. har en hel radda med saker som jag hoppas,och vill göra mig av med. men hoppas framförallt att jag orkar med en härlig springrunda. den här veckan har varit super ur ett träningsperspektiv,kommit iväg varje gång och efteråt har det känns urbra,så nu hoppas jag att det fortsätter. riktigt kallt idag,lite sugen på att dra fram fjällräven,även om jag tror att det är i tidigaste laget,drog på mig den en snabbis i lägenheten när jag kom hem från stockholm.
 annars börjar hjärtat klappa lite extra hårt och får en konstig känsla i magen när jag tänker på hur fort tiden går. snart nytt år(de går fort!) sen måste jag ta tag i vissa saker. fortfarande,eller kanske mer än nånsin känns det rätt,men samtidigt är jag rädd. tänk om det inte går vägen? men jag ska ta mig tid,jag ska våga,jag ska ta reda på all fakta,jag ska våga berätta,jag ska våga,jag måste våga!




rufsig i håret,behöver nåt som ger volym! Hjälp nån!






långklänning på :)

 


Kommentarer
Postat av: Darlingen

Klart du vågar, jag tror på dig!! :)

2010-10-16 @ 22:03:22
URL: http://mecb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0