ordinary wednesday

Onsdag,det gick fort att ta sig till mitten av veckan,det känns bra. fullt upp konstant,och jag kan inte riktigt greppa att jag inte hinner med det jag önskar,fast ändå tycker jag att jag får ut nog av dagarna,men det är väl det där med att man aldrig blir nöjd? sen kommer helgen och man trycker in så mycket som möjligt att göra och när söndagen kommer är man helt slut och önskar att man fick en dag till att bara sova,konstigt va?tror faktiskt att helgen som kommer blir riktigt lugn,men man ska aldrig säga aldrig. idag har det varit jobba,träning och samboliv. efter träningen fixade jag och finaste en redig middag med hemmagjorda köttbullar,sås och grönsaker,vi undviker potatis,pasta och ris,so far so good. imorrn blir det eftermiddagsdate med finaste fia,honey pie. har utlovats lasagne och äppelpie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0