det var allt,kyssar,puss och hej då..

suckare.sånn är jag.en riktig suckare. har alltid varit,kommer alltid vara. djupa suckar som kommer i tid och otid,som egentligen inte betyder nåt. fast jag egentligen,på senaste tiden har förstått att folk tror att jag är uttråkad,ledsen eller less när jag suckar.men det är helt omedvetet och inget jag gör av mening.men frågar man några av mina närmaste så får man höra att det är rätt ofta det sker,men när man lärt känna mig kommer man förstå att jag bara är en suckare,inget annat drygt beteende jag ådragit mig..

Kommentarer
Postat av: Darlingen

Ja, det har jag då lärt mig :) Puss

2010-10-10 @ 17:05:27
URL: http://mecb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0