bored with myself

lite trött,eller ganska trött.både fysisk och på mig själv lite grann. samma gamla vanliga lunk,eller är det bara hösten,som jag i vanliga fall älskar? eller är det för att jag är ensam för ovanligheten? lägenheten är tom,förutan mig,tankarna flyger hit och dit och man önskar att om jag bara blunda tillräckligt hårt skulle jag kunna byta miljö och förflytta mig dit jag vill. ni ser ju,uppenbarligen är jag alldeles för ensam för mitt eget bästa. tänk vad snabbt man kan vänja sig vid någon,hur lång tid det tar att vänja sig bort någon(inte för att det är aktuellt,men skillnaden) lite frustrerande,jag vet precis vad som fattas mig,men jag måste orka vänta lite till,ett litet tag till. sen ska jag sätta bollen i rullning.tro inte att det är några stordåd,men ett stort steg för mig är det,nånting jag behöver för att inte bli less på mig själv. dags att sluta svammla och ta tag i lite lätt packning.helgen ska spenderas med älskling på landet,tillsammans med tre galna hundar. kylskåpet är enligt säkra källor laddat med godsaker,jag har införskaffat lite modetidningar och hoppas på lite rödvin,sen så ska helgen säkerligen bli sådär lagom spännande och avkopplande,hoppas att jag får min vilja igenom också på mitt lilla förslag;) idag köpte jag årets rosa band. är det någon insamling jag stöder så är det bröstcancerfonden. med tanke på att det finns i släkten är och har jag alltid varit på min vakt.det lilla man kan ge är alltid något. snart dags för en stor kopp the och en macka.blir lite soffhäng och halv åtta hos mig,ett av de mer sevärda programmen på tv just nu,jag vill äta allt de lagar!my god! imorrn fredag,äntligen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Rödvin finns både i flaska och box håll till godo.

2010-10-07 @ 20:24:08
Postat av: Anonym

Rödvin finns både i flaska och box håll till godo.

2010-10-07 @ 20:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0