blåsig måndag

fick upp mig ur sängen rätt tidigt idag faktiskt,vaknade med älskling tidigare i morse som jobbar hela dagen,själv är jag ledig. Precis inkommen från en promenad med Janne.blåser rätt rejält ute,mötte ett gäng gäss som troligtvis ska söderut,härligt för dom,men det ska ju jag med. cirka 2 månader kvar,sen blir det en vecka på Kap verde,Kanarieöarna. lagom till advent bär det av,känns ruggigt bra,samla lite kraft till julruschen. igår var det middag ute på landet,blev bjudna på råddjursstek med rotfrukter och godaste såsen, till efterätt pannacotta med hallon till,så himla gott. samtliga kraschade i soffan senare och pratade strunt tills alla gäspa så intensivt att det var dags att åka hem. en trevlig kväll. Idag ska jag försöka hinna med så mycket som möjligt.ska till banken,affärn,rensa balkongen och pyssla om hemma. får se hur mycket jag hinner och hur motiverad jag känner mig.halsen börjar värka igen,bådar inte gott,har inte tid servars förkyld igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0