6 veckor kvar

 första gången på länge önskar jag att jag aldrig mer skulle behöva jobba helg. det tar så mycket på krafterna,faktiskt. ikväll jag tröttare än på mycket länge och ryggen värker. 6 veckor var,det är mitt mantra just nu,sen blir det sol och värme i en vecka. 
 tackade nej till uppdraget jag fick som förfrågan. kände efter,och magkänslan sa nej den här gången. med tanke på mina förhoppningar och planer så är det kanske fel att låsa upp sig på en plats,även om det hade varit riktigt kul kanske? det finns säker fler chanser och möjligheter som väntar. i veckan ska jag gå en handledarkurs på jobbet,de ska bli kul,och senare i veckan blir de en roadtrip med jocke. men börjar med att vara ledig imorgon,det är jag värd.


 

 


långklänningar är det skönaste just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0