weekend

morgondagen ledig vilket betyder att helgen redan är här för mig.fixade god middag till finaste och mig och varsit glas vin. kände mig som en riktig helgfirare.hoppade på cykeln efter jobbet och susade ner till systemet. visade som vanligt id innan kassörskan fråga, jättebra fick jag till svar. nått av det bästa jag vet är att vakna en fredag och veta att jag är ledig. lång frukost i morgonrocken i soffan med en stor kopp the. efter jobbet idag hann jag städa halva lägenheten innan jag blev tillsagd att lägga ner och bli socia li soffan. har hamnat framför lyxfällan, jäklar. skönt att inte har några lån,vett nog att ha sparat pengar och inte lever över sina tillgångar. hur tänker folk? inte alls. imorrn blir det shopping i stan, ska faktiskt börja med klappjakten. en och en halv klar så en bit på vägen. ska inhandla några böcker som ska med till kap verde,vet precis vilka som ska med. ska njuta av min tre dagar ledigt med några av dom jag älskar mest <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0