trött trött trött trött! usch, även om jag...

img_0287 (MMS)

trött trött trött trött! usch, även om jag älskar hösten är den här delen av året den tyngsta. mörkt,kallt,längesen semester och jag bara går och väntar på snö. om en vecka hänger jag upp adventspyntet och hoppas att lite julstämmning infinner sig lite tidigare i år än förra. ska försöka planera in lite pyssel,av den ätbara och drickbara typen.  idag blev det sovmorgon och massage när jag kom till jobbet. helt underbart. var min sista gång och jag måste se till att hitta en bra massör jag kan börja gå till. en timme av ren njutning min nacke tjuter av förtjusning.   blir en kort vecka då jag fått ledig fredag, betyder långhelg. det är jag så värd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0