i think to myself

 haft tre härliga dagar ledigt. känner verkligen att fredagen gav det där lilla extra,precis vad jag behövde. har hunnit städa,julhandlat,fikat med mamma,tvättat och tagit hand om mig själv. är fit for fight för en veckas jobb innan det blir semester.smakar bra i munnen,semester.
 har sannerligen tagit tag i packlistan och just nu är hela stolen i sovrummet full av linnen,klänningar och annat somrigt som ska användas i solen. är lite rädd att det snart är dags och att jag är mitt i resan och snart är det över. jag vet,jättekonstigt. men just nu flyger tiden förbi med en så faslig fart att jag inte hinner med ! snart är november slut,jag undrar vart oktober/november tog vägen?
 presic sagt hej då till min älskling. alltid lika . . .tungt? att säga he då- även om jag vet att vi snat ses igen och att dagarna springer iväg. men man blir snabbt van med att ha någon nära,sova brevid. snart är det fredag ♥









seriös (!?) läsning på semestern ;)




 


 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0