empty

 trött och börjar ana oråd och jävelskap på gång. nysigt flera gånger idag och igår,ont i ryggen och trött. blir jag förkyld nu ska jag faan stämma gud! kan inte bli sjuk innan,på eller efter semstern,isåfall efter.
ute faller snön fortfarande,men jag älskar det! det är precis så här det ska vara. bara några dagar innan första advent,och några dagar innan december. jag kan inte annat än mysa,men sen är det klart att det är lite jobbigt, inställda tåg,hala trottoarer,oskottade vägar och snön som blåser snett in i ansiktet och prickar ner mina glasögon.
 känner mig lite tom. vet inte alls hur den här helgen kommer bli,bara att den är fullbokad till hundra. är nog helt slutkörd på söndagkväll. då ska maria och jag ha riktigt mys - innan - resakväll. med middag på restaurang och sedan åker vi in till stan och går på nattbion,Harry potter!!! innan taxin kommer och hämtar oss vid 04.00 och tar oss ut till arlanda. känner jag mig rätt kommer jag somna som en liten bebis på flyget. blir ju trots allt en ganska lång flygresa,på 7 timmar tror jag så jag ska ladda ipoden med massa bra musik,lägga ner bok i handbagaget och sen öronproppar utifall att. hört mina kollegors skräckhistorier om deras senaste flygresa,K A T A S T R O F ! jäkla föräldrar som inte tar hand om sina skitunga. nä,tycker inte om barn,alls,alrig gjort. men det finns såklart undantag där ute ! guldklimpar. oroa dig inte fia,kommer bli en snäll tant.  *blink*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0