" du är helt enkelt skitbra!! "

det fick jag berättat för mig idag på jobbet. kändes skitbra,precis vad jag behövde höra,när man känner sig som tristas och gråast och motivationen är i botten,då behöver man boosta sig själv och kommer det från andra känns det extra. värme i hjärtat. la en del kort på bordet idag. nu är frågan ute,den finns där,och det kommer inte som en överraskning nu om så det sker. är ärlig mot mig själv,och det är huvudsaken.nu hoppas jag bara,in i min vildste fantasi att mina mål kan nås. min magkänsla känns rätt,sådär rätt som det kändes för drygt två år sen.,då jag bara hade en sån där bra känsla i magen,på att nåt bra skulle hända. och då stämde den,mer än jag anade ♥  
  veckan är redan igång,måndagen har bara sprungit iväg från mig! har massor som ska hinnas med innan helgen,den är fullspäckad!






So he throws her at the wall and kisses burn like fire,
And suddenly she starts to believe
He takes her in his arms and she doesn't know why,
But he thinks that she begins to see . . .

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0