allt har fått ett annat ljus

 dålig sömn,tidig morgon,sjuka kolleger,alldeles för mycket på jobbet,bortresta chefer,hällregn och åska.inte världens roligast jobblördag. men röda rosor,varmt bad,god middag,soffhäng framför tv.n räddade hela lördagkvällen. ännu en jobbhelg över,nu är det bara en till sådan innan min semester.ljuvligt. ledig hela dagen imorrn,ska förbereda lite inför stundande helgen,inköp av diverse produkter för lite härligt balkonghäng. sen är det projekt garderobsrensing som gäller. det behövs vill jag lova,a whole lot of crap in there. dock blir det nog inte mycket till att spara eller sälja. Eftersom jag är av storlek mindre är det oftast ingen jag kan ge dom till,lite synd faktiskt. nu ett besök på ica,sen joggrunda på det här och sen liten kvällsmiddag. imorgon får jag sova !
 ( stort lycka till till mina honey som har sin första jobbdag imorrn *blink* good luck gumman )



tack min fina ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0