part II

helt såld på sex and the city. kan inte ens räkna ut hur många gånger jag kört igenom the shoebox. helt fåningt,men även om den står på,och jag inte tittar känns det som sällskap. (jag vet,jag är en tönt) så,när första filmen väl skulle komma var jag helt emot den!hur fan kunde man förstöra ett så bra slut på en så underbar serie? men nåja,jag köpte såklart dvd.n och ja,den var ju inte så dum ändå,så nu när andra filmen ska visas måste jag gå! herregud,jag är helt manisk. som upplagt att bli besviken? nä,jag tror faktiskt inte det. glitter,glamour,skor kläder - allt ! 

 
 


 någon som vill hänga med och bara njuta ?




Kommentarer
Postat av: Darlingen

Jag vill! :) Och jag ska ju bjuda dig på bio ju, som födelsedagspresent... remember? :)

2010-06-03 @ 20:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0