damn

skit också. försökt överföra bilder från mobiltelefonen i säkert en halvtimme nu och den vill inte. vad är problemet. varför är inte min tekninkexpert här när jag behöver honom ? dumma. hur som. rensningen över och jag fick ihop en hel del,en stor papperskasse.sen har jag en garderob där jag hängt in "kanske slänga" får se efter sommaren,har jag använt dem,då får de stanna,annars åker de ut. dock lättare sagt än gjort. hitta två stycken riktiga guldkorn. två jackor faktiskt. en väldigt ny,en som jag ska sy om lite själv,inte riktigt som jag vill ha den,så då får jag göra det själv. och sen en mocka jacka,vintage,som jag fick av mamma för ganska längesen. den är riktigt gammal med jättefint foder,ganska stor och tung,men tänkte att den kanske funkar till hösten ? 


 


 teknikens under. dumma. nu dags att sova och ladda batterierna för imorrn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0