balkonghäng

 inte så kreativ dag. sov länge,ut med vovven,och sen en runda nere på byn för diverse inköp och sen balkonghäng hela dagen lång med massa kaffe och nyinköpta modemagasin.inte fått nånting gjort,så det där med garderobsrensning,jo tjena...? blev fikadags vid trerycket med min fina,som precis nu åkt hem,så nu sitter jag ensam här och undrar vad jag ska ta mig för ikväll ? packa fjällräven blir det inför morgondagens vårrus,hitta ett riktigt bra linne från nike idag som ska med imorrn,och så har jag fixat en manlig hejjarklack också,tror jag. nu har jag fastnat framför "förkväll" på tv4. dom pratar om naglar,långa naglar. i hate långa äckelnaglar,seriöst,vilken vanlig människa kan funka med 4 cm långa naglar med en massa blingbling på ? 


 


 bland det bästa jag gjorde förra året var verkligen att flytta. fått större,mer valmöjligheter plus min underbara balkong. ska spendera hela sommaren lång där ute och ha drinkkvällar varje fredag,med start nu på fredag .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0