a change of mind

jag ångra mig,har fått lite adhd,så det blir en garderobsrensning innan läggdags. har en s.k sovmorgon imorgon så kan vara uppe ett par timmar till. har ju blivit tant på äldre dar (alltid varit enligt somliga) så jag tar mig en tupplur då och då,men somnar alltid som en stock om kvällarna,oftast iallafall. nepp,på med lite musíca så får jag se om de blir mycket i slänga högen och hur många bortglömda guldkorn jag hittar i in garderob.


 den här klänningen,cheap monday,stannar definitivt ialllafall


Kommentarer
Postat av: Heléne

Hejsan! Vad glad jag blev av Din kommentar och vad kul att se att Du börjat blogga igen! Det gör vi, jag räknar med att försöka vara i krokarna redan från fredag:) Mången kram vännen!

2010-06-01 @ 09:51:08
URL: http://lost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0