muchas problemas

 är det bara vi kvinnor,eller drar jag oss ala över en kant nu? men varför ska vi ha så oerhört svårt för det här med packning? här ska man vara borta tre dagar,och hela väskan packas till max. för tänk om det blir regn,eller jättevarmt,eller kallt,eller blåsigt. alla senarier spelas upp i huvet och man tänker att det är nog bäst den här tröjan åker med också,annars kommer jag ju sakna den.sinnesproblem. hursomhelst är hela sängen full av prylar nu,dock inte bara mina. vet till expempel nån som som ska ta med sig tre par skor,eller var det fyra? hela hallen är belarmad med massa öl också,hjälp,det blir en fullpackad bil i kväll. ska bli härligt med en biltur i sommarnatten.
 ser ut att det blir ännu en dag av sol.bäst att smörja in sig,har lyckas få till n bra grund nu tror jag. hoppas på sol i helgen så det kan bli ett premiärdopp, isåfall blir det första badet i svenska vatten på mycket länge,tror jag,vad jag kan minnas iallafall. packa var det ja,sen blir det dejt i solen.


me and marilyn




 
 balkongen,min lilla pärla,min oas i sommar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0