luxury

 njuter precis varje minut. intagit balkongen sen imorse,hann med en frukost innan käresta skulle jobba. har införskaffat nya tidningar,lite frukt och lätt lunch och har inga om helst planer på att fytta på mig de kommande timmarna. i bakgrunden skrålar radion med massa lökig musik,men jag bryr mig inte,som sagt,jag bara njuter. 
 gårdagen var mycket kreativ och givande. for till stockholm ganska tidigt,det städades och packades medan jag själv jobbade på solbrännan. tog en rajd in till stan för våra planerade ärenden,och jag investerade i en riktigt skönhet till klocka. en certina. skulle kunna säga att det är min semesterpresent till mig själv.jag har förtjänat den väl. sprang förbi matpressen och handlade middag och mötte upp johan och linnea nere vid bryggorna och njöt av kvällen innan det blev fotboll i soffan och sedan tåget tillbaka hem.
 och nästa helg blir det gotland med bästaste maria ! tänk att nånting kunde går vår väg. så det blir kryss till visby och förhoppningsvis lite spabehandlingar att boka. ser så fram emot det. jag som aldrig varit på gotland. tror som sagt,att efter tre dagars (nästan) semester,så ska temat få bli lyx. jag ska inte missunna mig nånting,bara unna mig. fan,man lever bara en gång. nu ska jag och janne sola vidare .








 min nya skönhet


Kommentarer
Postat av: Fia

Du är värd all lyx i världen gumman! Ses imorrn =)

2010-06-23 @ 17:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0