ignore this

tror,seriöst,att jag den senaste timmen haft ett riktigt solstinganfall. satt på balkongen,tempen visade 34 grader. reser mig upp plötsligt,går in till martin och bara;jag måste lägga mig,väck mig när marten är slut. (jo,jag sa marten) somnar på stört i min säng och vaknar av att martin kommer in efter 15 min. hade total smärta i hela kroppen och känner mig helt totalknockad i huvet. nu får det räcka med balkonghäng för idag. snart ska grillen tändas och det blir en skön middag i skuggan. vore illa och bli tokig på semestern. däremot funderar jag på om man ska kolla in rean imorrn inne i stan? kanske dålig idé. men det kliar i mina shoppingfingrar n,och en klänning på brikabåten vore nice.




 bara vändan till ica vid 16 tiden höll på att ta kol på mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0