fabolous mina vänner

 sitter i soffan och mår ungefär som jag förtjänar. ont i halsen och trött efter en helg med stort h. helgen inleddes med marknadslopp och jag bjöd sedan hem våran vinnare och co till margeritas och hemmapizza på balkongen. blev riktigt kalasiga på en flaska tequila och jag bara inser mer och mer hur mycket jag älskar min lägenhet,äntligen kan jag bjuda över folk. lagom trött på lördagen blev det en rajd på byn genom marknaden med fia,samlade gänget och käka.en powernap innan det blev en till vända och mötte upp hemmavändaren från åre. hela kvällen spenderades på balkongen med pojkarna och sedan blev det buss mot ishallen där vi dansade natten lång. imorse hade man främmande utanför ytterdörren,trots att dörren var olåst hela natten ? sedan blev det kebabfrukost innan det var dags för nationaldagsfirande hemma hos bästaste ansa.finare hus får man leta efter,blev så inspirerad.grillat och tipspromenerat och pratat massa strunt i solen. mycket lyckad helg,varm i hela hjärtat. denhär helgen blev födelsernas helg. fölunge ute på landet och stort grattis och all kärlek till malin och pontus som igår äntligen fick sin lilla prinsessa till världen. ♥

 


hela skaran nyår 2009

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0