do you know that tonight the streets are ours

stockholm,stockholm,igår var du riktigt härlig. tog en riktig repa på stan,helt ensam,för att kolla sommarrean. som sagt,rea är alltid bullshit,man hittar inget,och gör man det,ja,då har antagligen 100 andra personer köpt samma plagg,som man kommer se på samtliga när man väl är ute.inte speciellt roligt.orkade tillslut inte med drottninggatans jytter så jag drog mig ner till stans finare kvarterer för att hitta mina fynd.den där klänningen jag ville ha till helgens kommande kryss,blev en svart,lång klänning från indiska. mötte upp mina andra hälft sen och tog en middag i kungsträdgården med vin och cesarsallad. kvällen och natten spenderades ute på stan,först imperiet och sen drog vi vidare till f12. när vi väl var hemma var solen påväg upp,sådär härligt ljust och vackert så det nästan gör ont i mej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0