stay with me

 äta bör man,annars dör man. har gått på den något lite nyttigare linjen de senaste veckorna (från och till,det är inte lätt) tagit bort så mycket onödiga kolhydrater som möjligt,typ,inga klyftpotatisar,utan mer en matig sallad,som kan vara hundra gånger godare ibland! jag försöker blanda i ganska mycket matigt ändå.typ avokado,pinjekärnor,halloumi,melon eller liknande. plus att jag kan inte längre leva,eller klara mig utan balsamico.det måste seröst vara det godaste som finns till sallader och kötträtter,eller alla rätter ? ikväll blir det iallafall kycklingfilé på grillen. senare ska vi iväg hem till fia för lite wining and suning. nu ser det äntligen ut som att solen bestämde sig för att komma fram igen. fixat min klocka idag,så nu har jag äntligen min skönhet på armen.  
 senare ikväll(eller i natt) blir det packa väskan. imorrn bär det av mot åland och sen gotland. middagarna och spabehandlingarna är bokade och klara och det ska bli tokvarmt i helgen. visby,here i come! 


 


på fredsgatan 12 i tisdagsnatt




min fina



 
som sagt,jag är såld på balsamico


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0