im with stupid

 fruktansvärt tankspridd och tankfull ikväll. hjärnan på högvarv. en aning dampig. gått från rum till rum,ut ur köket in i v-rummt,in i sovrummet och sen tillbaka utan att göra något vettigt what so ever. vt inte riktigt vad jag ska ta mig för,även om jag i nästa sekund inte ens orkar bläddra i nyinköpta modetidningen jag köpte igår. orka? väntar på middagssällskap. hemmagjorda hamburgare blir det med såna där goda bröd från max. i bakgrunden är det dr phil på tv4+ så det är ju inte geniernas afton det här kommer bli. ett varm bad kanske är vad jag behöver,fast det känns inte samma sak när det inte är kallt ute,jag menar,jag fryser ju inte. ni ser,så där har jag håll på hela tiden sen jag kom hem idag.jag bara velar. jag. har.seriösa.problem.
nä,kanske eller snarare borde ta tag i min löpträning på onsdag. snart stundar augusti och sen är september här i rasande fart. nu ska jag iallafall försöka sticka in huvet i kylen och se vad som ska ätas med burgaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0