i woke up in the middle of a bad dream

nej,nej,nej, idag var en såndär dag då man bara vill vara hemma.inget har direkt gått min väg,varit lite mycket hit och dit och runt omkring.kändes ett par stunder som att jag höll på med tio saker samtidigt. vaknade någolunda utvilad,hann med frukost och tre galna hundar runt fötterna och en lika trött finaste mitt emot. fick skjuts till jobbet och sen har dagen bara susat iväg,i ett sånt därt stressat tempo. blev en lung och stilla promenad hemåt,nu fast i soffan framför salem på tv. gott gott.
 en annan mycket irriterande sak är att jag är typiks en sån där som alltid ska riva mig på kartonger/ettikettr/hyllkanter vilket resulterar i att jag har rivmärken över hela armarna så jag ser ut som en riktig jag skär mig själv i armarna ! Usch.när ska jag kunna vara i solen? usch,har en riktig mensvecka. pest och kolera på samma gång. tur att jag har en finaste som igår köpte mig en stor ask chocklad,prinsesschocklad.
imorrn konsert i sommarkvällen. onsdag nu tack.


 


 försöka hålla humöret uppe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0