brooklyn sun

jag vet,hur dumt som helst,men jag får alltid sånna perioder under sommaren då man går och längtar efter hösten. alla löven och färgerna.varma tröjor,stearinljus,thé och varm chocklad. fika med vänner och mys i soffan med kärleken. men jag ska njuta av sommaren lite till,så länge den stannar,snart är juli slut,vart tog du vägen?
 jobbet rullar på,dagrana går fort och nätterna lika så. sneaste dagarna har det varit hundvakt som varit prio. pendlat mellan hemma och gården för de små rackarnas skull. men husse och matte kommer hem imorrn så ikväll blir sista kvällen för mig. har fixat lite tapas till mig och martin,blir lite sovmorgon imorrn innan det är dags för jobb. på onsdagkväll är vi bjuda på konsert och picknick med vin ingick tror jag bestämt ! 
 fredagens homebuyreunion vart hur lyckad somhelst. åh,vad grymma vi är,eliten,trots allt vi står/stått ut med. mycket vin och gott grillat.mina snygga fina härliga kollegor.
 precis pratat med min partenr in crime,vi planerar hösten/vinterns resa. lutar åt kap verde,eller nått i den stilen,jag kan bara säga yes pleace,när åker vi ? har en dejt inplanerad närsta torsdag. vin och efterrätt är lovat! kanske inte just i den kombinationen,men iallafall. here we go again,ett sista ryck innan det är dags att ge sig av.


 


hemma hos vevve uppe vid gräddhyllan


hela gänget,madde bakom kameran,martin dock hemma med hundarma




jag och jenny slogs om popcornen





längst/kortast



juuuuuuuump !






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0