dresses,roses and things to do

gröna fingra? jag vette sjutton.skulle vilja säga att jag har det. har tokrensat på balkongen bland mina krukor och blommor och kryddor. fick dock kasta en liten raring,som troligtvis dött av sommarhettan som var,och det var ju tyvärr inte bättre av att jag inte varit hemma sådär jättemycket under de senaste...5 veckorna? nåja,de flesta ser ut att leva och t.o.m min jordgubbsplanta har små rosa bär,som jag hoppas blir röda.
 gårdagen bjöd på bio på heron med jenny,andrea och martin. sex and the city 2 och greiskt innan att äta. helt ok film,dock sämre än första filmen och inget slår,never ever,serien i sig själv. men ändå,mycket glitter,glamour och new york. my god,vad jag vill dit,har en inre längtan,jag bara vet att jag skulle älska den staden. så avundsjuk på jenny som snart är där,om bara 3 veckor. dock mindre glad att hon ska vara bort i 13 månader . . . hursomhelst,en eloge till martin som stod ut hela filmen,var lite orolig där ett tag.
 fick ett litet paket på posten idag också,nu är det tajm att gnugga kreativitetsknölarna. 
väntar på min fina just nu. blir god middag ikväll och imorgon är jag ledig. ska upp till stockholm och träffa min fina maria. vi ska äta middag och prata strunt och antagligen planer lite resa ! 




 mycket man borde,men orkar man,och vågar man?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0