Tröttmössa

 Så vad har jag gjort idag? Absolut inget vettigt (förutom varit på banken och tvättat)  Där emellan har jag, som den sanna pensionären jag känner mig som,tagit små tupplurar i soffan,hemma och i soffan hos MaPa. Inte bra. Men trött det är jag och antar att sömn är vad jag behöver. I huvet snurrar och snurrar det med allt jag vill göra här hemma i lägenheten. Har massa idéer och tankar,men blir lite osäker i mitt val ibland. Men jag gör som jag brukar göra - I´ll makea list ! ^^, Ikväll blir det hundkaos igen och imorrn jobb för en dag och sen ledig en dag innan de två återstående denna vecka ska avverkas. Inredningskaoset fortsätter mna vänner vill jag lova . . .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0