Knock out

 Trodde jag skulle palla men icke så var fallet. Totaldeckad blev jag hemma idag,och imorgon också. Inte riktigt vad plånboken behöver just nu,plus att man ALLTID får dåligt samvete när man sjukanmäler sig. Känns alltid som man sätter folk i skiten. Tur dock att det är våran lugna period nu,men iallafall. . .Dumt att man tänker så dumt. Tog tag i vissa saker igår kväll iallafall och hörde av mig till några av mina kära,som jag saknat och inte hört av mig till på ett tag. Kändes bättre efteråt även om en förbättring krävs omedelbart. Jobbigt när ens nära inte mår bra ♥  
 Plus . . . Då var jag ÄNTLIGEN brunett. Har väntat sen december på att göra något åt mitt skatbo och färg så igår blev det färga av. Som Maria och jag instiftade för några år sedan; Nytt år,nytt hår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0