Härmapa

Jaja,jag gör som ALLA andra . . .


1. Gjorde du något 2009 som du aldrig gjort förut? Jag tatuerade mig !
2. Höll du några av dina nyårslöften? Att jag skulle flytta,och det gjorde jag!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar 2009? Inga nära vänner,men kollegor.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej,thank God !
5. Vilka länder besökte du? Tyskland med tjejerna,Tunisien med Maria och Norge med galningarna !
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Förändringar,positiva sådana.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Många,faktiskt.
8. Vad var din största framgång 2009? Kärleken och vänskap.
9. Största misstaget? Inget STORT,men antagligen några små ?
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Räknas kronisk trötthet ? ^^,
11. Bästa köpet? Fjällräven från Jenny :)
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och skor !
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mycket och många!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? When love takes over - David Guetta skåneresan-my lord!)
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 2009 va en känslomässig berg o dalbana. Upp och ner,men mest upp :)
16. Vad önskar du att du gjort mer? Rest och tagit tag i saker
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Grubblat och brytt mig om vad andra ska tycka
18. Hur tillbringade du julen? Först på jobbet och sen med familjen
19. Blev du kär i år? Var redan kär :)
20. Favoritprogram på TV? Inget spc. Men INTE kommissarien vid havet *asg*
21. Bästa boken du läste2009? Jenna Jameson - Hur man älskar som en porrstjärna
22. Största musikaliska upptäckten? MASSOR!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Converses av Martin och Fjällräven kånken av mamma
25. Något du önskade dig men inte fick? Nej,faktisk inte.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Först jobbade och sen middag med familjen i Nypan.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja,men vad säger jag inte hära.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Mycket leggings blev det. Men fan vad col jag har varit!
29. Vad fick dig att må bra? Mina underbara nära och kära.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Sugen och sugen,nej? Men Salem al Fakir regerar!
31. Vem saknade du? Många
32. De bästa nya människorna du träffade? Oj,en hel radda underbaringa. Inga nämnda,inga glömda !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0