Black is the new black !

 Hemma idag också,något bättre men jag sover som en gammal pensionär !
Älskar iallafall min nya hårfärg,den överensstämmer mer med mitt nuvarande mood. Fattas bara att uppdatera garderoben lite,och kasta ut det som inte används lägre. Har mitt i alla hosta fortsatt måla i v-rummet idag iallafall. Blir såå bra,och på fredag kommer pappa hit och ska hjälpa mig sätta upp alla hyllor runt om i lägenheten. D.v.s jag pekar och han borrar. Imorgon blir det Stockholm hela dagen. Ska upp och möta upp min honey Maria och käka gott och ta igen för svunnen tid. Yeay!
 Sitter och väntar tills klockan blir fem nu,Martin kommer och hämtar mig så blir det middag och film ikväll. Har fått nog av att umgås med mig själv...

 


 " Åååh,sommarfräscha. Ge mig ! . . ."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0