idag glömde jag att du inte finns

lite mör,eller snarare ganska mycke,igen. fullt upp hela dagarna på jobbet,julen är här om en vecka och innan dess ska mycket hinnas med. men känner ändå ett visst lugn. så gott som allt klart utom vissa inköp, men det fixar sig. ska se fram emot den kommande helgen istället. ska upp till Stockholm efter jobbet imorgon och möta upp finaste för sista julhandeln och sen fixa god middag i soffan. ser fram emot att bara vara,blivit lite mycket alkohol på senaste måste jag erkänna,inte farligt,men mer än jag är van,och snart är det ju juldagen! blir som vanligt gala på byns danshak med övriga byns invånare,den yngre genarationen så att säga. blir middag först hemma hos mig och jag och Martin har utlovat duckhunt och spotify som underhållning innan vi drar vidare och svänger våra lurviga! nu ska jag försöka knåpa ihop ett litet sms till syster,som vill veta vad jag önskar mig,ganska svårt då jag känner att jag inte behöver nåt särskilt,även om ett par nya converse till våren skulle sitta fint... idag glömde jag att du inte finns,tänkte att snart är det juldagen,då är du där,då ses vi,men jag glömde,så dumt,så jävla dumt ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0