drömmar

kroppen värker lite, kan bero på att det kom nåt ton julskinka till jobbet idag. lyft alldeles för mycket och på fel sett så lite mör. köpte den sista julklappen idag, mycket nöjd med årets inköp faktiskt och för en gång skull är jag färdig tidigt . bara en klapp kvar,till finaste men Jag vet precis vad jag ska köpa ^^, idag när jag kom hem var jag sambo igen.har en liten sjukling hemmasom är lite krasslig så det blev god saffranspasta, luciadagen till ära, och sen kila jag iväg för att lussa med mamma och pappa,lussekatter och glögg.mysigt så nu börja julstämmningen smyga sig på lite grann. tiden flyger bara iväg, nästa fredag är det julafton! har bökat förbereda mitt julgodis nu också, favoriti repris. känner mig just nu väldigt trött,sovit uselt sen jag kom hem från semestern, nye haft enhelnatts sömn sen onsdag förra veckan, känns tungt. imorrn är det dock sovmorgon och jag har tvingat min sambo att stanna en dag till innan han åker hem till stan. en sak har jag lovat mig själv idag. NÄR jag flyttar upp till stockholm SKA jag gå med i en kör så jag äntligen får sjunga, och gå i luciatåg. saknar nåt så fruktansvärt. kommer antagligen somna i soffan snart, men jag gör det brevid mm käresta,inte så dumt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0