vilken härlig dag. tralalalalalalala

 hubbe är tillbaka hemma hos david,efter sin rymmarstråt,knubbis har äntligen fött tre små underbara miniknubbisar och dagen till ära har min familjen annorlunda haft en rikitgt trevlig surströmmingspremiär,för omväxlings skull. det är väl ungefär två gånger om året som det oftast går bra att ha familjemiddag med min familj och det är: julafton,eller vid surströmmingspremiären. verkligen jättekonstigt,men jag njuter av att vi vid en unik stund kan kännas som en någolunda vanlig familj,om det nu finns nåt som är vanligt? hursomhelst,potatis,lök,hårt tunnbröd och strömming. middagen var serverad och vi har ätit som tokar. nackdelen är dock att man är ständigt törstig nästan ett halvt dygn efteråt,tror jag druckit en liter vatten de senaste två timmarna. till efterrätt blev det pannacotta med färska hallon och björnbär som jag handlade med mig hem.
 detta blev trots allt en bra dag. imorrn ledig,då blir det stockholm med med min finaste.


 


redo för jobb,06.30 . . .







pappa propsa på att det ska vara kallax!
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0