jag tror jag har en plan

efter ett mycket givande telefonsamtal med bästaste,har en plan i huvet dykt upp. inte helt omöjlig,tvärtom. nackdelen,som alltid med mig,är att jag vill att saker ska ske omgående,men låter jag detta ta sin lilla tid och planering,kan det komma att gå vägen. ska köpa mig en ram/tavla och göra en peppboard,nåt jag ska kolla på varje dag för att känna mig motiverad,och spara,spara pengar!ska skicka iväg ett mejl för lite mera info.får inte ge upp nu,ju mer glöd och inspiration folk ger mig,desto mer känner jag att det här är rätt! gav upp filmen på 5an. maria och jag planerar långhelg i september och jag och finaste satsar på spahelg i november. i oktober är det mamma mia med jobbet,så en hel del ska planeras för överlevnad i vinter. och imorgon börjar skolorna. på tiden och rätt åt dom,kanske kan bli lungt om nätterna igen?

Kommentarer
Postat av: Darlingen

Söt! Peppar och hjälper dig på alla sätt, du vet vart jag finns! Och vi får inte glömma en gourmetkryssning framöver! :) PUSS

2010-08-23 @ 20:01:10
URL: http://mecb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0