jag reste mot min längtan,och jag reser än idag

 vakna tidigt imorse av regnet,men jag somna om och vaknade utvilad och glad i själ och hjärta. mycket  som blev sagt,och gjort igår,igår var en bra dag i min värld. har så mycket inom mig jag vill säga,och saker som jag vill få gjort,måste,måste och måste se till att nåt händer.
 väskan är packad och nu blir det en stund i soffan innan det blir tåget upp mot stockholm. ska ta en veva på stan,innan jag ska möta upp finaste,ta en fika och uträtta ett och annat. ikväll blir det lite stockholm faschionweek-fest på söder. imorgon börjar jag inte förrens två som sagt,så jag har hela kvällen och morgonen att spendera uppe i stan.  helgen är det jobba som gäller,men det känns ganska bra det också. det är jag och fia i charken. min fina fia. tjejligan i charken,det är aldrig dumt. 



 


 redo för stockholm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0