höstlängtan

Är faktiskt riktigt kallt ute nu,satte upp håret i en slarvig knut,leggings och skjorta på och jacka över det,tog en tur till ica. förkylningen sitter i som en redig parasit,så jobb blir det inget av imorrn.meddelade chefen i god tid idag så jag slipper gå upp i ottan imorrn och ringa.inte orkat något idag,slötittat på tv mest men ska ordna ett bad nu,lite doftljus och sen gotta mig i det varma.köpte ännu ett modemagasin idag,så nu har jag två olästa.älskar dehär första höstnumrerna som kommer,då man kan planera sina inköp för kylan och mörkret.knappa hem en fin tröja på nätet idag som blir perfekt. annars blir kvällen lungn,i väntan på en jobbande sambo blir det soffan och min gosfilt som gäller.janne är också med på ett hörn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0