åh,stockholm,stockholm

i'm inlove. alltid varit,kommer alltid vara. underbara stockholm.vill inte åka hem,jag vill stanna. en heldag på stan igår innan jag möttes upp av min kära. gick mest omkring och kika på allt och inget.inne på zara hitta jag jättefina,mörkblå chinos med tillhörande skärp.på urban outfitters fynda jag underkläder. käresta köpte fina skjortan. blev middag ute o lite öl och vin på east innan hemgång och promenad. sen dags att dra på sig fashionoutfiten för att göra stan. skoja att vi gjorde stan sen!;-) inatt har jag sovit som en gris och nu påväg hem för jobb hela helgen. längtar efter nästa vecka,min finaste. plus,gårdagen kanske bästa; JAG HAR BLIVIT MED IPHONE 4!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0