2 augusti

 ruggit morgonpigg idag. har hunnit vakna,klä på mig,stöka i köket och fixat god frukost. frukostmackan är så stor att jag fan får ont i gommen! ser inte ut att bli något vidare väder idag,när ska solen komma tilbaka? all bränna man slitigt sig till sen i våras är som bortskrapad från kroppen. men jobbar man i en betongbunker så gör man. blir en tur med dammsugarn nu på morgonen och sen får jag se vad jag tar mig för. oavsätt blir det nog en dejt med fia iallafall. ska rota runt lite på spotify nu. ikväll blir det samboliv igen,med tre galna hundar ute på landet. längesen jag träffa tokarna nu. 


 


kanske dags att ta bort min nummerlapp från vårruset?




ny favorit ; rostat ciabatta med lemoncurd






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0