Stålande dag

 Stockholm hela dagen lång. Strosa först runt på stan,gjorde en hel del fynd och lite kändisspotting,jojo minsann. Krånglade mig till söder och mötte upp Maria i skolan och efter ytterligare lite shopping och promenad hamnade vi på Friday´s i kungsträdgården och beställde in godaste pastan och fick plats med lite dessert också,det får vi alltid plats med *blink*  Underbart att träffa min darling igen. Kom ikapp med struntpratet igen och planerat in en weekend framöver.
 Kom nu hem till en luktfri lägenhet,så jag kan helt enkelt konstatera att jag har rörmockar-skills ! Hell yeah !
OCH det lustiga/märkliga idag,som jag klart tar som ett tecken från ovan : Sitter i Södertälje hamn,bläddrar i City och slår upp tidningen på måfå,och vad står det där? Jo,precis om vad jag just nu gått och funderat på i veckor,helt sjukt stört. Som sagt,det måste vara ett tecken !? 
 

 Dagens härligaste människa; Jag och Maria är inne på Claes Ohlsons,står en man framför oss i kön med en STOR verktygslåda på rullbandet. Varpå han vänder sig om och frågar :
- Ursäkta,men visst är den här manlig? (pekar på verktygslådan)
- Absolut, svarar vi 
- Bra,ni ser nämligen ut som sånna som vet sånt
- Absolut,jättemanlig,fanns det ingen större ?
- Nej,det gjorde ju inte det,men tack för hjälpen
 Helt klockren snubbe,mer sånt tack !





 " I wanna dance with somebody !!!! . . ."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0