Just another day

 Wow,ikväll när jag kom hem spred sig en doft av peach passion i hela lägenheten,det luktar inte avlopp!? Än finns det hopp. Arbetsdagen flög iväg,och morgondagen blir inte ett dugg så som jag hade trott,men ärligt talat gör det inget,inte det minsta. Full fart mot helgen. Jenny och jag stod och prata Kina idag,lovely,annorlunda,men spännande. Smidigt planer med Darlingen också. Nästa gång jag är ledig i veckan ska vi göra research och sen ska jag fan göra slag i saken! Vad,det visar sig.
 Ikväll blir det middag på balkongen,ensam dock. Men jag får se till att ragga hit sällskap lite titt som tätt under hösten,har fixat filtar så det ska funka att sitta där även när kylan kommer ! 
 



 


" Rotfrukter till middag - böand det godaste . . ."





" FYNDAT IDAG! Blir perfekt till träningen i höst . . ."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0