Hysterisk kväll ?

 Kvällens middag resulterade i :
* Potatisen brände fast i plåten
* brandvarnaren går igång
* jag får hjärtattack innan jag inser vad det är som låter
* Jag springer in i badrummet,hämtar badlakarn och vevar under varnaren,den tystnar
* Ringer mamma för att lugna ner mig
Summan av kardemumman ? ; Mitt sovrum + mitt hår luktar nu stekos 

Imorrn är det öppning som gäller,känner inte för det nu,3 mornar på raken. Det betyder att jag måste ta emot fruktleveransen. Killen/mannen som levererar frukten anser tydligen att han är väldigt charmig,det anser inte jag,usch och fy! Det är skillnad på fruktkillar och fruktkillar, Jag har redan min fruktkille :) Nu hopp in i ducshen,sen blir det kvällsläsning i sängen,jag har fått post!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0