Hjärtat är fullt utav dig

 Äntligen fredag imorgon! Varit en helt sannslös vecka,känner mig helt slut men ändå känner jag mig gladare än på mycket länge. . .
 Åkte med Jenny till jobbet imorse,och man kan väl säga att det var två zombies som öppnade portarna vid 05.50. Usch,varnade alla damer i fikarummet att jag minsann skulle vara grinig hela dagen,men jag är inte den som låter det gå ut över sånna jag" inte känner" så jag har stått och "köttat" idag och hållt mig på kanten och bara varit trött. Så bra då när vi,jag och Jenny stämpla ut vid 15.00 och hämtade upp Fia och sen bar iväg mot Trosa. Vi hann med lite shopping innan vi parkerade vis SPAt där vi fick basta och bada bubbelpool och myste i våra badrockar på relaxavdelningen. Precis vad jag och alla vi behövde. Avslutade sedan kvällen med middag på Trosa stadshotell över godaste maten på länge. Prata massa strunt och framtida planer. Mina Underbara flickor!
 När tröttheten sedan trängde på blev det ett stopp på Trossen där samtliga moffade åt sig en del lösgodis och proppade sedan munnarna fulla så vi knappt kunde prata med varann i bilen. Och på vägen hem såg vi en katt,eller vänta???!!! 4 RÅDDJUR som sprang ut framför bilen!! GHAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

 Imorrn kväll dags för Sthlm och darligen.Blir en riktigt tjejhelg med shopping,vin och bio. Ska bli himla nice.
Nu dags och sova. Ska mysa ner mig i sängen och lukta gott,det tyckte både familjen och ena katten som blev som tokig när jag kom hem. Kattmynta i oljorn? *blink*




" Helgen är mycket välkommen . . ."






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0