future dreams

 Löste sig proppen precis??? Ja,det ÄR frågan det. Redan tisdagkväll och tiden går fort,hur förstår jag inte med tanke på mina nuvarande tankar? Fullt upp hela tiden,har knappt spenderat någon tid hemma på senaste tiden,och det lär inte bli ändring på det heller. Nya veckan borde ha börja sunt,men det blev äppelkaka,ballerinas och massa dynga på TV hemma hos Fia igår. Jenny och jag tog en promenad och stannade kvällen lång. Kan ju poängetera att jag HADE träningskläder med mig,så min tanke var god,men ack,jag syndade.
Helgen var iallafall kalas!Kräftskiva? Nja.Den var väl inte speciellt bra för nån,eller? Men i slutänden tror jag att alla blev nöjda,glada,och kom till ställning till med en hel del frågor? 
 När det gäller framtiden då? Jo,jag blir bara mer och mer övertygad. Ska göra mer research och sen se vad jag ska göra. Jag måste våga,för vad har jag att förlora,egentligen?



8 personer i en volvo kombi,med svenska schalgervinnare på högsta volym påväg till en kräftskiva? Farligt,farligt,men härligt härligt!
(Don´t try this at home...)



" Jenny och David bakom mig . . ."




" Andrea och andra David,framför mig,I was stuck in the middle . . ."




" Michis var superchafför *blink* . . ."



" På den här nivån var det . . ."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0