standing in the light of your halo

 Arbetsveckan har gått såå ruskitgt fort! Ledig måndag,jobbade kväll tisdag och onsdagen tidigt. Sen kasta jag mig ner till tåget igår efter jobbet för att möta upp min käresta och vi tog tåget upp till Stockholm för lite dinner and movie. Gick av vid södra och promenerade sedan hela gamla stan och drottninggatan fram tills vi kom till city och kollade in julskyltningen på Åhléns. Fick sedan ett ryck och köppte på oss alldeles för mycket smågodis innan vi fick kasta oss till bion på Rigoletto. Tycker om när det är riktigt stora biosalonger,stort plus. Vi kollade på " Flickan som lekte med elden" och den var såklart grymt bra. Lite rörigt men fan vad brutal,var rädd flera gånger,men jag hade som vanlgt en hand att hålla i ♥ Efter bion hamna vi på Jensen´s med godaste köttbiten och ett glas rött innan vi drog vidare och tog en öl. Himla härligt mitt i veckan. Var uppe med tuppen imorse då jag fick åka från sthlm,SÅKLART strula sl som vanligt,så det blev till att ringa kollegorna och sedan rusa iväg när tåget kom in. Men helt otränad är man ju inte *blink* 
 Varit en lång men bra dag idag. Mimmi och jag har suttit med julorden under eftermiddagen så nu jäklar är det klart,bara blunda och hoppas på det bästa.  I helgen blir det FH. (Föräldrarhelg) Ska på middag imorrn och på lördag blir det shoppinhtur med MaPa. Ska bli riktigt mysigt,längesen och välbehövligt.

  I have that calmness in my soul now . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0