realitycheck

 Tog mig ur huset och hem till Jenny ikväll. Fia och Jenny fixa fruktsallad och glass,gottis,även om jag inte fick i mig så mycket. Blev en timme av Grey´s och sen hemåt. Kort besök men skönt att få lite vänner omkring sig. Ska tillbaka till jobbet till helgen. Även om jag inte är pepp så måste jag. Har inte råd att vara hemma,då mina framtida planer och snart-kommande planer kommer att kräva endel pengar,vissa EN HEL DEL!  Spara har aldrig varit något problem,men nu måste jag verkligen spara mera.
 Börjar bli så fruktansvärt trött på att HELA TIDEN vara trött. I övrigt mår jag bra,och på de flesta plan är allt toppen,vänner,kärlek,och jag har massa att se fram emot under hösten. Men det ger ingen skillnad liksom,bara för stunden. Jag vet vad jag måste ta tag i,och det är snart. Jag måste bestämma mig. Men det har jag ju egentigen redan gjort. . .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0