Fredagsmys

 Helgen är äntligen här,och till på köpet är nu mitt sovrum alldeles nytapetserat!!! Åh,vad glad och nöjd jag är ! Jobbdagen gick rikgit bra och fort,hade bara ett rötägg idag,och snacka om kluven personlighet,eller så är det som sagt så att jag framkallar vissa aggressioner hos folk??? Pappa kom och hämta mig och sen blev det godaste middagen och nu har vi fikat på det så jag ligger i soffan helt utslagen och matt. Härligt med fredga,och för en gång skull är den helt oplanerad (typ) ska försöka hinna med en del,umgås med mapa och fixa lite hemma. Ska in till Södertälje på söndag och inkassera den där guldspelgeln jag haft ögonen på ett tag nu . . .
 



 " Ikväll fortsätter jag plöja Gynnings berättelse . . ."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0