Ett öga rött

 Varit längsta oktoberdagen på mycket länge. Upp i ottan och ville inte lämna min varma man och säng. Raka vägen till jobbet,där fler var lite slitna efter helgens kick-off. Men vi kan alla konstatera att det var såå lyckat. Men med roligt kommer konsekvenser. Har fått ont i halsen,ryggen och mitt högeröga är helt rött ?
Skandal! p.g.a viktiga inplanerade saker denna vecka kan jag omöjligt få bli sjuk. Det går bara inte! Tyckte iallafall att jag var värd något extra idag så jag knata upp och la mig i solariet en halvtimme.
Senare ikväll blir det Hollywoodfruar hemma hos Jenny. Lagom ansträngande aktivitet för kvällen *blink* 


 


 " Det här blir en bra höst/vinter . . ."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0