En timme längre

 Vilken lång natt det blev. Känns som jag som jag sovit och sovit och sovit. Även om det blev ganska sent igår. Hade en fullspäckad lördag som började i Nyköping med lite shopping,och sen blev det mera shopping innan vi hamna på grossen och inhandlade inför kvällens middag. Jag försökte hålla i mina pengar såhär 2 dagar innan Norge kallar,men det är svårt när man hittar sånt man BEHÖVER!  Sen bar det av hemåt och hann med en liten lur innan det var dags att fixa middag och diverse tilltugg. Blev godaste biffen med rotfrukter och rödvinsås med massa rödvin till maten. När mamma och jag sen skulle diska var det mycket som gick fel så vi snart nästa stod och kikna av skratt vid diskbänken,pappa fatta ingenting ^^, 
 Kvällen blev mycket
trevlig den också,med mera rödvin,grogg och tilltugg. Hade "Dansbandskampen" på i bakgrunden och man kan väl säga som så att taket lyfte när våra gamla kompanjoner/bekanta Date gick vidare.
HEJJA JAAAAAAN!!! Han förtjänar verkligen framgången,och fint hår har han också *blink*  Släpade mig senare hemåt och somna som en stock. Hopp in i duschen nu,snart kommer mamma och ska kolla in min lägenhet,hon har inte varit här sen i somras! 



 


 " Blir nog en söndagspromenad idag . . ."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0