en eftermiddag med bästa vännen

 Tog en veva på stan,men precis som jag trodde orkade jag inte med så jag tog bussen till Marias skola på söder,där jag fann henne vid böckerna inför morgondagens stora tenta. Själv tog jag mig en tupplur,då jag insett att jag kan sova vartsomhelst,och då menar jag VARTSOMHELST! Helt sjukt ju. Är villig att köpa vilka tabletter som helst,bara jag slipper vara såhär trött hela tiden. Imorrn är det jag som ska köpa massa frukt,inget socker i helgen!  Med raska steg begav vi oss sedan mot dagens faktiska ärende och på en halvtimme var det klart ! Sen bar det av in mot city där vi avnjöt en god middag innan det var dags för hemfärd.
 Nu dags att sova.Sova,sova,sova . . .





" He´s all over town,och jag klagar inte det minsta . . ."




" Maria tycke eftermiddagen och matten var tiptop . . ."





" Vem bryr sig att nobelpriset gick till en tyska i år? Inte jag! Tacka vet jag lättläst och onödigt vetande litteratur  "




" Underbara nya honeys . . ."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0